NOTINO - Cod reducere exclusiv 5% la produsele nereduse Vezi codul

Beneficii pentru afacerea ta

Creșterea Brand Awarness-ului

Cupoanele generează creșterea gradului de conștientizare a mărcii și lărgește piața unui retailer, crescând vânzările și extindând baza de clienți.

Audiențe noi

Oferind cupoane valoroase, brandurile și comercianții de retail ajung la audiențe noi, clienti noi și segmente de piață noi, care nu erau disponibile înainte.

Creșterea loialitații clientilor

Cupoanele atrag clienții către un anumit magazin, asigurându-se că aceștia cumpără din nou și din nou de la același magazin.

Scaderea coșului abandonat

70% dintre cumpărători își abandonează coșul de cumpărături chiar înainte de finalizare, ceea ce reprezintă o problemă serioasă pentru comercianți. Cu o valoare medie de 110 lei pentru fiecare coș abandonat, scăderea numarului de comenzi abandonate este o preocupare constantă. Cupoanele conving majoritatea clienților să-și finalizeze cumpărăturile prin atragerea lor cu prețurilor mai mici.

Creșterea AOV-ului (valoarea medie a comenzii)

1+1 cadou, 50 lei pentru 3 produse, 30% reducere atunci când cumpărați un al doilea produs. Cupoanele oferă clientului șansa de a achiziționa un alt articol la un preț redus semnificativ, crescând valoarea medie a comenzii.

Creșterea traficului

Cupoanele cresc Brand Awarness-ul și implicit crește considerabil si traficul site-urilor, în special dacă un cupon ajunge „viral”.

Minimizarea costurilor de publicitate

Un cupon este un mijloc de publicitate în sine, prin publicitatea atât a produsului oferit, cât și a mărcii sau a retailerului care oferă reducerea în primul rând. Cupoanele ating audiențe largi doar datorită puterii lor de reducere, reducând la minimum costurile de publicitate care pot fi utilizate pentru a dezvolta afacerea.

Decizia de cumpărare

82% dintre clienți au menționat că cuponul afectează decizia de cumpărare. Și asta nu este o surpriză, având în vedere un preț mai mic din cauza unui cod promoțional oferit. Cupoanele pot influența în mod decisiv decizia de cumpărare.

Creșterea satisfacției clienților

Un client fericit este clientul bun. Un client fidel si fericit este un client perfect. Cu prețuri mai mici oferite de cupoane, cumpărătorii sunt încurajați să aleagă un anumit magazin, să rămână fideli față de aceasta și să obțină produsele dorite cu mai puțin decât ar fi plătit în alte magazine.

Peste 700 retaileri nu au cum să greșească

Ei au ales să fie partenerii noștri. Tu?

Înscrieți-vă la newsletter și primiți oferte exclusive!

Sunt de acord ca Cuponeria.ro să-mi proceseze datele cu caracter personal pentru a-mi trimite materiale de marketing personalizate, în conformitate cu notificarea de confidențialitate